Lucia och julstres

Hej allihopa!

Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg här, det är otroligt mycket att göra nu innan jul. Mycket på jobbet som måste göras klart så jag kan vara ledig i jul. Sen är det ju som vanligt julklappsplaneringen och allt annat "stressande" som hör julen till. Fast det är ju lite mysigt att det är en hel del att göra också =)

Jag har en hel del nya bilder på både smycken och julpynt och annat pyssel och jag ska lägga upp de så snart jag bara hinner!

Idag är det ju Lucia och i morse när jag körde till jobbet lyssnade jag på Rix FM, de hade besök av ett luciatåg som sjöng så vackert så jag blev riktigt varm inombords. Vad är väl finare i dessa tider om inte ljuva stämmor av en liten barnkör som sjunger lucia och julmusik! Så när jag väl kom fram till jobbet var jag fylld med ett inre lugn och jag glömde för en stund bort allt julstress..........till råga på allt så bjöd snälla chefen på glögg och lussekatt till fika på morgonmötet idag, Tack Strumpan!

Jag önskar er alla en lugn och fridfull Lucia!



Foto: aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du haft en mysig lucia! =)

Postat av: penni

Snälla chefer på eniro du.. hihi! Tack för underbara halsbandet! just LOOOOVE it!!

2006-12-14 @ 15:46:01
URL: http://penniscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback