Pysslande

Nu var det ett tag sen sist jag skrev här. Har varit iväg på kurs och lite annat så tiden har inte riktigt räckt till. I helgen har jag pysslat lite med att göra filthjärtan som jag ska lägga julkorten i när de dimper ner i brevlådan. Ska lägga upp bild på dem här sen när jag har fotat dem =)

Har inhandlat lite nya pärlor som jag väntar på ska levereras, så vi får väl se om det ligger nåt skoj i brevlådan när jag kommer hem. Jag pärlade lite förra veckan men har inte hunnit fota det än, men jag lovar det kommer snart. Nu har jag också fått lite inspiration till nya halsband och har dessutom några beställningar att göra så det kommer nog bli en den nya fräscha bilder i bloggen under veckans gång.

Satt och funderade häromdagen på vad jag önskar mig i julklapp och kom på en sak som jag faktiskt skulle uppskatta, en displayhals att hänga smycken på så det blir lite snyggare när jag fotar halsbanden :-)


Foto: www.parlan.nu

Vad önskar ni er i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Gisan

Ser att du gillar Stinas hemsida :-)

Postat av: Pearlgirl

Gisan: Stinas hemsida är kanon! Finns mycket ögongodis där =)

2006-11-24 @ 08:40:32
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Prebenlilly

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-01-14 @ 18:28:52
URL: http://prebenlilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback