Snart blir jag modern

Hej allihopa!
Det var ett tag sen jag skrev här sist. Det är inte lika roligt att skriva ett inlägg utan att ha med någon bild, och eftersom jag i dagsläget inte har någon egen digitalkamera har det inte blivit att jag har kunnat lägga in bilder så ofta.

Men.........i veckan har jag faktiskt beställt en digitalkamera!!! Tro det eller ej =) Så snart blir jag modern, hihi.  Jag håller på att spåra mitt postpaket och snart anländer det nog, förhoppningsvis kan jag hämta den redan idag =) Så då kommer jag förhoppningsvis uppdatera bloggen lite oftare och lägga in bilder på smyckena snabbare!

Så håll till godo gott folk.

Igår var jag på inspirationskväll på Panduro. De hade smyckestillverkning och scrapbooking, så jag och Jennie var där tillsammans. Det var riktigt trevligt men som vanligt oerhört mycket folk!!!
När jag stod och plockade till mig saker tänkte jag inte på att det blev så mycket..............men oj vad jag handlade =) Jag som sa till mamma i somras att jag inte skulle köpa mer pärlor i år, men nu när jag gör smycken till andra och som jag tänker sälja inför jul så behöver jag ju faktiskt en hel del nya tillbehör.

Nu är ju dessutom tyskakursen slut för min del så nu kan jag åter igen öppna min pärlverkstad som har varit tillfälligt stängd under mina studier =)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: penni

Ja det var jättekul igår! Äsch då dte var väl inte så mycket..se det so men belöning att du är klar med tyska kursen hihi.. såg masssa pärlor idag på gekås..tänkte på dig!
Jag vet faktiskt inte så många mässor elelr så..kanske man kan se första advent då är det väl julmarknad? Jag delar gärna bord med dig hihi.. jag kan göra smyckesaskarna ;-)
Kram!! Ha en skön helg!!

Postat av: Gisan

Vilken vacker blogg du har :-) Tack för besöket på min blingbling-blogg...!

2006-10-30 @ 17:03:52
URL: http://gisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback