Full fart mot helgen

Så var det äntligen fredag!!

Jobbfesten igår var väldigt lyckad! Exotisk planka och lite gott rosévin är aldrig fel =) Sen fick jag till det med en väldigt god drink jag fick på en bar i Spanien och har nu klurat ut de rätta proportionerna. Här kommer receptet till er som gillar goda sommardrinkar:
4cl Bacardi
2cl Malibu
Ananasjuice
några stänk grenadine

Smaskens ;-)

Det var däremot ingen som blev jätterund om fötterna, får skylla på för många chaufförer =) Men trevligt hade vi i alla fall!

En annan rolig sak med festen var att jag sålde två halsband till jobbarkompisar!!! Nu börjar det ta fart. Jerry köpte ett halsband och armband i set som går i pärlemo, ljusblått, turkost och mörkblåa toner. Det blev tydligen en väl uppskattad present av flickvännen. Tyvärr hade jag inte hunnit fotografera det innan så jag kunde lägga in det här, men Jerry har lovat att fotografera det åt mig så jag kan lägga in det här senare.
Sen köpte Jenny ett av de halsband jag blivit mest nöjd med som är gjort av glaspärlor med en medaljong som går i bruna toner.

I helgen blir det nog lite pysslande skulle jag tro, har dock inte bestämt mig för vilket projekt jag ska påbörja, om jag ska göra smycken eller måla nåt. Det märker vi snart! Sen så måste jag ju förstås plugga lite tyska också........så det ser ut som att det blir en fullspäckad helg.


See ´ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback