Hello Kitty

En kompis till R har fått en liten dotter! Då är det ju på sin plats att gå ut och köpa babykläder :-)
Det är helt otroligt vad mycket fina babykläder det finns!!! Det är nästan så man vill köpa hela affärerna hihi.
Men vi hittade en söt liten klänningsbody på H&M av märket Hello Kitty. Det som var så smidigt med den det var att det var som en vanlig body med knäppning och så där nere men det var fastsytt som en klänning ovanpå. Annars har jag hört att det kan vara rätt svårt för såna småttingar att ha klänning. Typiskt nog har jag redan slått in bodyn i ett paket och glömt ta en bild på den. Men ni kan ju föreställa er en liiiiiten röd/rosa Hello Kitty klänning. Vilken liten tjej vill inte ha en sån =)

Självklart så måste vi ju skicka med ett kort, och eftersom jag fått upp ögonen för scrapbooking så blev det att jag scrappade ett kort till dem.

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback