Phew...

Nu är jag tillbaka från tandläkaren, eller rättare sagt jag har varit hemma ett tag =) Men det gick bra och smärtfritt. Hon gjorde en vanlig undersökning och jag hade inga hål, bara lite tandsten som hon skrapade bort och sedan la hon bananflour (som inte smakar hallon), så nu kan jag pusta ut, phew......


Och detta måste ju firas, så dagen till ära har jag plockat fram min American Muffin form och gjort stora apelsinmuffins!! Yummie =) Sen fick jag också för mig att jag skulle baka någon småkaka och eftersom choklad och jag är väldigt goda vänner så fick det bli chokladkakor. Jag vet däremot inte vad jag gjorde för fel för de växte inget i ugnen och då trodde jag inte dom var färdiga så de fick stå inne en liten stund extra (just in case) men det slutade med att jag brände kakorna........

107445-153


107445-154

Någon som är sugen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback