Underbara ledighet

Nu är det äntligen påsk och det är sååå härligt med lite ledighet. Både jag och R har varit lediga idag så igår "fräste" vi ner till Halmstad för att hälsa på mina föräldrar. Idag har vi haft en riktig påsklovsdag :-) Vi gick upp ganska tidigt och åkte sedan till simhallen där vi simmade 1000m för att sedan leka lite i äventyrsbadet och bubbla lite i jacuzzin.

Sen bar det av in till stan där vi träffade mamsi och papsi för att äta lunch (asiatisk buffé) som var riktigt smarrigt!

Det blev också lite shopping på H&M, två kortärmade blusar till sommaren =)

Därefter åkte vi ut på lite äventyr till lilla Oskarström. Mamsi hade sett att det fanns en scrapbooking-butik,
Pysselgården, där (tänka sig i lilla Oskarström) så vi gick där ett tag och kikade på alla saker de hade. Mycket snygga och billiga papper bland annat!! Så jag köpte lite olika enfärgarde och mönstrade papper, blommor och rub-on-bokstäver.

Sen fick vi för oss att vi skulle åka till en annan liten butik som mamsi hade läst om som ligger i Haverdal, så vi körde till andra sidan stan till denna lilla butik som låg i en friggebod på en villatomt =) Lektyg & hantverk hette butiken. Det var riktigt  charmigt, och även där blev det ju så klart lite handlat, hehe. Här köpte jag lite mer papper, två stämplar (billiga!), en chalk och en stämpeldyna.

Nu blir det lite god mat och rödvin =)

Jag önskar er alla en riktigt Glad Påsk!

(Det funkar ju såklart inte att ladda upp bild här på blogg.se idag, men annars så hade det varit en liten påskkyckling här!)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vi har nu kommit hem från vår Paris-resa och jag kan intyga att det var en toppenresa, men det är samtidigt skönt att vara hemma igen!!! Jag önskar dig en GLAD PÅSK!!!

Postat av: Penni

åhh ser med spänning fram emot vad du har köpt! hihi =) här har vi haft en underbar dag på hovshaga, vart ute hela dagen så nu är vi solbrända till max hihi.

pysseldag snart kanske?

kram o glad påsk!

2007-04-06 @ 21:22:32
Postat av: Pearlgirl

Junitjej: Vad roligt! Paris är en underbar stad!

Penni: Det låter som ni haft det bra. Snart får vi ta en ny pysseldag, ska bara bli frisk först =)

2007-04-12 @ 08:48:06
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Hiddenobjects Games

Your website is extremely interesting

2010-01-11 @ 14:27:36
URL: http://hiddenobjects-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback