Bokmal?

Efter fyra veckors semester är man åter tillbaka i verkligheten och på jobbet. Det har varit ljuuuuvligt skönt med vila och bara ta det lugnt under några veckor. Jag hade dock planerat för lite finare väder så min packning bestod mest av shorts, linnen och bikinis. Men tji fick jag! Det blev en regnig sommar :-(

Men men, det är inte så mycket att göra åt det. Det är otroligt underskattat att sitta inomhus och höra regnet smattra mot rutan och samtidigt krypa upp i soffan under en filt och läsa en god bok =)

Och det har inte bara blivit en, utan hela fem stycken under sommaren! Tror det är nytt rekord :-)

De jag har läst är
Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson
image206

Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón

image207

Gossip girl av Cecily von Ziegezar

image208

Ni vet att ni älskar mig av Cecily von Ziegezar

image209

Oskyldigt dömd av Mary Higgins Clark

Recensioner utlovas senare :-)
Och jag har ännu fler spännande böcker på gång, bl a så väntar
Nobels testamente av Liza Marklund

image210

The last templar av Raymond Khoury

image211

Gåtornas palats av Dan Brown

image212

Så nu har ni fått lite boktips i regnrusket! Men håll utkik efter recensionerna som kommer snart som utlovat =)

Bilder lånade av cdon.com

P.S CDON har riktigt bra priser på böcker
och nu har de dessutom fraktfritt t o m 14/8
 så passa på att fylla upp bokförrådet!

Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Håller med om den höga mysfaktorn att krypa upp i soffan med en bok!!! Har läst ut flickan som lekte med elden idag och jag ville inte att den skulle ta slut... så spännande på slutet!!!
Tack för övriga boktips!
Kram Hanna

Postat av: penni

härligt!! kanske skulle dra med mig en bok till italy.. härligt o liogga o läsa på playan me :-)
kram!!

2007-08-10 @ 20:54:07
Postat av: Goranvanja

Merci for all the wonderful writings

2009-04-08 @ 08:50:22
URL: http://goranvanja.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback