New shop in town

Jag är en liten hamster och samlare när det kommer till väskor. Väskor och skor är min "modehobby" =) I looooove it. Tror jag har fått det från farmor som också är en riktig shoe and bag lover!

Det har nyligen öppnat en ny butik i stan som säljer skinnväskor av märket Maharani of Tirapunji som synts i flera modetidningar på sistone! Vad jag kunde se var det riktigt fin kvalitet på väskorna eftersom alla är gjorda i äkta skinn från Indien. Jag hittade två modeller som jag föll för............såklart ;-)

image214
Denna vita väskan i vitt ormskinn är en riktigt läcker sommarväska!

image215

och denna bruna krokodilskinnsväskan är ju perfekt till en snygg höst-outfit!

För er som inte bor i närheten kan jag tipsa om att de har en
webshop där man kan handla väskorna!

Bilder lånade från Maharani of Tirapunji

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej, tänkte bara höra på vilken gata den nyöppnade
affären ligger i sthlm?
För deras väskor är riktigt snygga, tänkte köpa en till nu i höst.

2007-09-12 @ 10:49:33
Postat av: Pearlgirl

Sofie: Butiken ligger på Kungsgatan i Växjö =)
Vet faktiskt inte om de har någon butik i Stockholm, men gå in på hemsidan så kanske det står nån info där.

Postat av: Sofie

hittar inte Maharani of Tirapunji
officiella hemsida, hittar bara jabolaget.e-butiken.se, och där finns ingen info.

2007-09-20 @ 20:47:36
Postat av: Pearlgirl

Sofie: det är jabolagets hemsida där de har Maharani of Tirapunjis väskor. Och som sagt butiken ligger i Växjö men jag har inte heller sett nån information om det på hemsidan. Enklast är nog att kontakta dem via mail och fråga i så fall. Lycka till!

2007-10-29 @ 19:14:35
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Anonym

Den officiella hemsidan är: http://www.tirapunji.com/

2008-03-20 @ 17:14:17
Postat av: Maximiliangrete

NICE SITE WELL DONE

2008-10-03 @ 10:33:02
URL: http://maximiliangrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback