She´s back!

Yep, that´s right.
Nu är jag tillbaka från semestern och åter i civilisationen med tillgång till internet. Det är nästan så jag har fått lite abstinens när jag inte kunnat kolla mail eller nåt på så länge.

Väskorna håller på att packas upp och vi har världens största tvättberg på gång i tvättstugan plus att jag har massa andra projekt på gång för tillfället, återkommer till det senare.

Kamerabatterierna är på laddning så snart kan jag dessutom lägga upp lite bilder :-)

Nu måste jag rusa igen, ha det så bra tills dess!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du haft en bra semester!

Postat av: Remilene

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-04-15 @ 12:53:54
URL: http://remilene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback