Extreme makeover

Som jag skrivit tidigare så bestämde jag mig för att klippa av mig mitt långa burr och göra något snyggare av det hela =) Sagt och gjort, i fredags var jag hos frissan och kapade av en massa hår och fick på köpet och snygg frisyr. Håret klipptes kortare och en del uppklippt och sedan fick jag även ljusa slingor för att ljus upp håret en del nu när våren kommer.

Här kommer så de efterlängtade före och efter-bilderna =)
Vad säger ni?


Före: långt och mörkt (obs osminkad ;-)
Bild: Privat - pearlgirl

Efter: kortare och ljusare - (plattat )

Bild: Privat - pearlgirl

Efter: kortare och ljusare (lockigt)

Bild: Privat - pearlgirl

Det var allt från min extreme makeover för denna gången =)

Kommentarer
Postat av: Penni

Det blev JÄTTEFINT!!!!!!!!!!! Måste träffas nån dag! Vill ju se LIVE hihi! kram!

Postat av: Pearlgirl

Penni: Tack! Ja det måste vi göra! Kram

2007-02-16 @ 08:47:20
URL: http://pearlgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback