My darling valentine

Igår var du som sagt alla hjärtans dag, vem missade det? ;-)

Efter jobbet åkte jag och handlade ingredienser till middagen jag skulle laga på kvällen. Inne på ICA var det fullt med killar och män som köpte 10-pack rosor eller tulpaner till sina käresta. Jag tror de sålde slut på varenda bukett i butiken!!

Sen körde jag hem och så fort jag kom innanför dörren tyckte jag att det var en annorlunda doft som hade spridit sig i lägenheten. Fram kommer sambon med världens underbaraste bukett!!! Jag äääälskar ju liljor, och gärna rosa sådana. Så ni kan tänka er vad glad jag blev när det var en bukett med just dessa blommor och vita rosor samt körsbärskvistar!!!

BIld: Privat - pearlgirl

  

Vad kan man säga? Världens bästa kille? ;-)


Sedan var det min tur att överraska med en god middag. Menyn bestod av följande:

Förrätt: Lufttorkad skinka med passionsfrukt och riven ädelost

www.arla.se

Huvudrätt: Provencalsk fläskfilé med ugnsrostade rotfrukter

www.arla.se

Efterrätt: Kladdkaka i hjärtform med vispad grädde
(Recepten kommer från Arla)

Så jag får nog säga att vi hade det riktigt mysigt på Alla hjärtans dag! Hur hade ni det?

Kommentarer
Postat av: Penni

Jisses Angie!! Vilken man R är!! Och vilken delikat middag du lagar! Jag får nog bjuda in oss... hihi..

Min alla hjärtans dag låg jag hemma i min ensamhet och hade feber. Inga blommor här inte, S i sthlm och Max hos farmor o farfar. Kram!

Postat av: Pearlgirl

Penni: visst är han underbar =)
Ni måste absolut komma till oss snart, vi får hitta nån dag som passar.

Stackare som legat ensam hemma. Ett blomsterbud kunde han kanske ha fixat?

2007-02-16 @ 08:49:00
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: NoScarlett

Den där fläskfilérätten gör jag "alltid" :D Sååå gott!

2007-03-12 @ 16:20:17
URL: http://noscarlett.blogg.se
Postat av: Akselidun

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-04-26 @ 10:19:01
URL: http://akselidun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback