Jobba jobba jobba

Jobba jobba jobba och jobba lite till. Pust och stön och en liten gäspning.

107445-84


Som vanligt är det full lulle och fingrarna går över tangentbordet hela dagarna. Igår fick vi mail från företagets vd på högre ort att vi ska ha videokonferens där han ska gå igenom förändringar de avser göra och en verksamhetsdelning...........hmmm. Vad sjutton är detta??? Spekulationerna är många och vida. Ska bli spännande att se imorgon vad det är och om det kommer påverka våra jobb. Håll tummarna!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm va spännande. Vad jobbar du med då?

Postat av: penni

åhh spännande! följer med otrolig spänning mitt gamla jobb haha.. let me know! kram

2007-01-23 @ 18:39:39
URL: http://penniscrap.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Maria: Jag jobbar som säljare på ett mediaföretag

Penni: Jag lovar att jag ska rapportera ;-)

2007-01-24 @ 08:18:19
URL: http://pearlgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback