My vision

Har ni perioder där ni i stort sett bara lyssnar på en låt?? Jag har det ibland, speciellt i mina vardagsritualer när jag kör till jobbet på morgonen. Ibland har jag perioder när jag bara lyssnar på RIX MorronZoo, men ibland är jag helt enkelt inte sugen på att lyssna på dem när jag kör till jobbet så då åker det in en CD-skiva i bilstereon. Den här veckan har det blivit Minsitry of Sound - The Annual 2003, bra musik att lyssna på till väg till jobbet för man vaknar till =)

Nu är det speciellt en låt som jag har fastnat för helt och som jag lyssnar på 2-3 gånger på väg till jobbet och det är My Vision med Seal. Den är helt uuuunderbar!! Lite uptempo men ändå lite fint pianoklang i bakgrunden samtidigt som Seals mjuka lite hesa röst ljuder i högtalarna. Volymen åker upp och sen sitter jag där och diggar i bilen  och sjunger med =) Satt vid ett trafikljus igår morse och diggade som vanligt när jag tittar på bilen framför och de som sitter i har vänt sig om och börjar skratta i bilen.............jag vinkade till dom och fortsatte! Man måste bjuda på sig själv ibland =)



Seal

Vill ni lyssna på låten kan ni göra det
här, klicka sedan på My Vision.

Kommentarer
Postat av: penni

Det är bra bara digga på!! hihi!
Ja bilden jag gjorde igår blev helt ok hehe.. det var inte alls svårt, lite pillrigt men kul o pyssla med. Det var från sidan du visade mig igår :-) Tack!! =)

Postat av: Edsopinion

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2010-11-16 @ 21:37:16
URL: http://edsopinion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback