Pearlgirl behöver din hjälp!

Nu är det dags för Pearlgirl att skaffa sig en logga  för det nya året dåjag har tänkt att utöka verksamheten=) Åtminstone ska jag försöka :-) Men jag har svårt att bestämma mig för hur logotypen ska se ut så nu behöver jag er hjälp!!

Här nedan finns fyra olika alternativ på logotyp. Er uppgift blir nu att rösta på vilken ni tycker bäst om och som skulle passa mig bäst. Eller om ni inte gillar någon eller har något annat förslag så tas det tacksamt emot! Här kommer de fyra logotyperna:




  
Bild: Privat - pearlgirl                    
Logo 1 


Bild: Privat - pearlgirl         
Logo 2
Bild: Privat - pearlgirl         

Logo 3  
                  
Bild: Privat - pearlgirl

 Logo 4

Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Jag gillar logo nummer tre bäst! Vad spännande att du ska försöka sälja dina fina alster! Det kommer gå toppen tror jag!

Postat av: Maria

Logo 3!SÅklart det går bvra att länka, jag har haft dej länkad ett tag och jag ttror inte ens jag frågade om lov! =D

2007-01-06 @ 18:26:23
URL: http://emen.blogg.se
Postat av: Sara

Logo 3, absolut! =)

2007-01-06 @ 18:59:55
Postat av: Jerry Holmbeck

Helt klart logo 3!

2007-01-10 @ 09:58:53
Postat av: Mimmi Rito

Å jag måste ju gå mot strömmen så jag säger nr 2. Men sen kommer 3:an:-)

2007-01-10 @ 16:40:26
Postat av: Gautedaniella

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2008-09-05 @ 13:54:30
URL: http://gautedaniella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback