Båstad och glassa

I helgen hade vi det helt underbart. Vi åkte ner till mina gamla trakter för att hälsa på föräldrarna och på lördagen passade vi på att ta en tur söderut.

Resan startade i Laholm där vi besökte en skobutik där jag hittade värsta snygga skorna!!! Italienska designerskor med stilettklack, i like :-) Men efter mycket funderande kunde jag inte komma på när jag skulle  använda dem eftersom jag inte brukar gå på så många galapremiärer =) Så det blev inga skor där.

Sen fortsatte vi neråt båstad och ut mot Torekov där vi gick i hamnen och kikade in i lite butiker för att sedan åka tillbaka till Båstad där det var hamnfestival! Vädret hade varit lite dåligt men det sprack upp och solen blev riktigt varm, så vi satte oss på Hotell Skansens restaurang SAND uteservering för att äta Ceasarsallad och dricka rosévin. Det kan inte bli annat än semesterkänslor av  det =) En helt underbar dag helt enkelt!

Nu däremot är det riktigt surt väder ute med totalt ösregn hela dagen, så det får nog bli lite pysslande. Förresten så scrappade jag en LO och ett kort i helgen men jag lämnade kvar de i Halmstad och kortet skickade jag iväg utan att ha fotat det, så Penni om du har lust får du gärna fota det så kan jag lägga in bild här :-)

Nähäpp, 3 arbetsdagar kvar innan semestern och imorgon är det dessutom sommarfest med jobbet, var detta nu ska vara nånstans!

Ta hand om er i regnet så ni inte regnar bort =)

Kommentarer
Postat av: Penni

Hihi har fotat kortet! ska lägga upp de i min blogg tänkte jag :-D

2007-07-08 @ 13:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback