Scrappat en LO

Har hunnit med lite pyssel på sistone. Var ett tag sen jag gjorde den men har inte hunnit lägga upp den här.

Det är en LO med foto av min mormor när hon låg i flottan under andra världskriget. Jag gillar verkligen detta kortet på henne när hon står i solen och njuter ute till havs.

image191

Blev så förtjust i det blommiga pappret som jag köpt på
Brunsons där jag även köpt tagen.
Några kanske undrar över texten där det står Sister, men jag valde den av den anledningen att min mormor var sjuksyster och tyckte då detta var passande.

Jag har även scrappat en LO med min morfar men har inte kort på den ännu, så det får ni vänta lite på.

Kommentarer
Postat av: Penni

Härligt!! Jättesnyggt!!

2007-07-08 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback