Tennisveckan

Det är väl ingen som missat att det har varit tennisvecka i Båstad nu......det är ju så uppmärksammat i media bland annat. Så självklart var jag ju tvungen att åka dit och kolla läget. I fredags åkte jag ut till min bästa vän Linda vars föräldrar precis byggt hus strax utanför Båstad. Vi glassade ner mot Båstad och åkte nedcabbat genom stan :-) Bara det är ju rena lyxen, hehe =)

Sen gick vi ner mot hamnen för att spana bland folket. Nere vid Peppes Bodega var det överfyllt av folk på uteserveringen och folk stod som packade sillar på dansgolvet som spelade underbar partymusik. Jag var tvungen att titta på klockan för att se hur mycket den var, och jo, visst var hon bara 3............på eftermiddagen men trots det var där värsta håll i gånget på Peppes. Som förväntat var där massa brats och små pimpinetta tjejer :-)

Runtomkring var även en hel del företag som gjorde pr och hade olika event. Allt från Coca Cola som delade ut deras nya Coca Cola Zero som jag bara äääälskar till Dagens Industri som erbjöd en månads fri prenumeration. Man tackar och bockar!!! Jag var inte sen att nappa på det erbjudandet :-)

Vi orkade dock inte vara kvar ända till kvällen eftersom vi insåg att det i princip skulle ta oss hela kvällen att bara stå i kö in till Peppes och det var jag inte riktigt upplagd för. Brorsan däremot hade åkt båt till Båstad på kvällen och sa att det var bra hålligång!

Nu till den viktigaste frågan av alla: såg jag några kändisar? Jojomensan. När vi satt på kajkanten och åt glass såg jag stavhopparen Patrik Kristiansson (som är ihop med Carolina Klüft) och senare såg vi Hanna och Magdalena Graaf och Magnus Hedman =)


image205

Hälsningar från er vimmelreporter ;-) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback