Club hoppin´

Äntligen är det fredag!!!
Och vad passar bättre en fredag än lite skön klubbmusik.
Ett hett tips är att kika in på franska DJ-radiokanalen
Radio FG där Bob Sinclar dj´ar varje fredag mellan 22-23. Det är helt klart värt att lyssna på!! I looooove Bob Sinclar =)

image183



Ett annat tips vad gäller klubbmusik är Pacha Ibiza. En nightclub på Ibiza som sänder radio och även har gamla progam man kan tanka ner och lyssna på. Tipset om Pacha Ibiza fick jag av , tro det eller ej, men min pappa som har gått och köpt den skivan till sig själv. Så nu skakar väl päronen på rumpan där hemma ;-)

image184

Imorgon blir det fest hos några kompisar ute i Huluboda :-) De fick en dotter tidigare i år som vi inte har träffat än och har även flyttat in på en gård som de har totalrenoverat så det blir första gången vi besöker dem sen de flyttade in! Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig men jag får klura lite tills imorgon.

Ha en underbar fredag! Själv ska jag njuta av ugnsbakad lax med romsås (recept á la mamsi) och ett gott vitt vin!

Kommentarer
Postat av: Penni

Hoppas ni haft en bra lördag och fest! :-D Måste säga att hon blev sååå glad för halsbandet och alla 20 personer där stod över o hängde o sa Åhhhh!! ;-)
perfekt!!
tack igen!
kram!

2007-06-17 @ 09:30:19
Postat av: Junitjej

Här får du se bilder från bröllopet vi var på igår:
http://junitjej.blogg.se/1182075507_brllopsbilder.html

Postat av: Antonioanja

This is great please keep on the good and wonderful work.

2010-01-19 @ 12:28:57
URL: http://antonioanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback