Dagisbarn?

Igår var en lite lustig dag. På morgonen på jobbet fick vi ett mail om att vi skulle ha utbildning kl 9.00, och jag lovar, ni kan aldrig gissa i vad!!!!

Att lära oss att använda skrivaren och kopiatorn! hahaha

När klockan blev 9 gick vi in i konferensrummet och där var en slipsnisse som de har skickat ner från Stockholm för att visa oss i en powerpoint-presentation hur man använder skrivaren som också har kopiator och fax funktion.

Tala om att känna sig dumförklarad! Vem vet inte att när man går in på Arkiv - Skriv ut så skriver man ut ett papper till skrivaren. Om man sedan ska kopiera ett papper så lägger man det antingen under luckan eller i pappersmataren och sen trycker man på den Stora Gröna Knappen det står START på för att få en kopia på sitt papper.

Blev jag helt plötsligt ett dagisbarn som aldrig har sett en kopiator innan?? Det roliga är att vi dessutom har haft den kopiatorn där i ett halvår och nu helt plötsligt tycker de att vi behöver en användarutbildning på det? Tala om att slösa med resurser och skicka ner en kille från Stockholm för att utbilda oss i hur man kopierar. Nä vet ni vad.............där förlorade jag 30 min effektiv säljtid.

Nästa vecka kanske jag kan få lära mig hur man sätter på diskmaskinen?? Finns det en stor START-knapp på den också?

 ibland undrar jag verkligen vad de tror om en ;-)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken trevlig och lärorik utbildning! ;=)

Postat av: Penni

Den gör ALLT! utom varm choklad hehe.. till min besvikelse då förstås.. men den gör espresso o kaffe o allt sånt.. :-D apbra maskin faktiskt!

2007-03-05 @ 15:29:34
URL: http://penniscrap.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Junitjej: Visst låter det lärorikt? ;-)

Penni: Synd att den inte gör choklad, jag gillar ju inte kaffe hehe

2007-03-06 @ 08:36:54
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Robota

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2010-10-29 @ 12:51:27
URL: http://robota.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback