I'm back =)

Nu är jag äntligen tillbaka här i bloggen, det var ett bra tag sen jag uppdaterade här. Det har varit en hel del hektiska dagar och mycket har hänt. Jag har varit i Jönköping två dagar på årsmöte med fack-klubben på företaget och har blivit invald som ledamot i styrelsen, så nu väntar än mer arbete ;-) Men förhoppningsvis lite stimulerande och utvecklande, så det ska bli spännande.

Sen har jag i förra veckan gått tillbaka för att jobba heltid igen och träffade då läkaren denna veckan för att utvärdera hur det går, men tråkigt nog så funkar det inte än. Jag har fått så ont i nacken och skuldran och ner i handen igen så jag har blivit sjukskriven igen. Så nu blir det halvtid för min del igen ett tag :-(

Men jag har hunnit pyssla en del sen jag skrev sist i alla fall. Min kompis Penni har ju dragit med mig ner i scrapträsket, hihi så nu har jag ytterligare en hobby. Så jag har försökt på mig på några kort.........det är kul att testa sig fram :-)

Här kommer resultatet på det jag gjort:

107445-141

Visst är det otroligt snyggt när jag får med stämpelns kant? ;-)

107445-142

Här lyckades jag märkligt nog också att få med stämpelkanten........skulle försöka mig på att ta bort det med lite vatten eftersom stämpeln inte var vattenfast.............men det slutade med att pappret gick sönder istället, haha.
Sen ska vi ju inte prata om vilken färg på strumpbyxorna som lilla tjejen fick, ;-) Jag vet inte vad jag tänkte..........trodde det kunde bli snyggt, men det blev det inte =)

107445-145

Men ack den som ger sig! Här gjorde jag ett kort till chefen som har fått en liten dotter och detta kortet blev jag faktiskt nöjd med. Övning ger färdighet =) Och, tack
Penni för lån av stämplar och tillbehör!

Kommentarer
Postat av: Penni

Jättesnyggt ju!! o angående stämpelkanten..inte hela världen bara sätt dit en blomma eller nåt ;-)

o guud va fint du fick med hjärtanen på filippakortet! de syns att du målade med twinklarna på dom, jag har aldirg lyckats fota det hihi.. :-)

du har nog fåt kläm på årets nya strumpbyxefärg tror jag minsann ;-)

Kram kram :)

2007-03-29 @ 07:37:53
Postat av: monica

härliga kort!!! "lille skutt" är ju bara för söööt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback