Touch of summer

Tänka sig att det faktiskt har blivit ett halsband på sistone också! Jag har gått och funderat länge på hur jag skulle ha det men inte fått mig för att göra det, men så i helgen hade jag tid och inspiration.

Halsbandet är gjort av halvädelstenen onyx, mellandelar som blommor i balisilver och ett blomhänge i pärlemo.
Jag blev helt förälskad i balisilver-blommorna när jag såg dom och de passar in snyggt och bryter av mot onyxen.

107445-143

107445-144

Ett somrigt halsband som nog kommer användas mycket!


Kommentarer
Postat av: Penni

Jättehärligt!! Du ska få lära mig göra mig ett fint sommarhalsband! :)

2007-03-29 @ 07:38:31
Postat av: Hanna Johansson

Oj, vad du har gjort mycket fint! Brickan gillar jag skarpt! Är också svag för medaljongmönster. Dekoratörsutbildningen jag gick i Stenungssund var på ett halvår och var väldigt kul och lärorik!

Postat av: Junitjej

Vilket fint halsband!!
Snart beger jag mig tillsammans med min sambo till Paris. Vi ska fira våren där. Ha det så bra! KRAM!

2007-04-02 @ 10:36:08
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Penni: Ja nu är det dags för lite pärlpyssel!

Hanna: den utbildningen låter riktigt spännande!

Junitjej: Ååh vad underbart, hoppas ni har det bra!

2007-04-05 @ 20:43:58
URL: http://pearlgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback