Back to my roots

Denna helgen kommer verkligen bli en toppenhelg!!!

Jag ska nämligen på klassåterträff :-) För 10 år sedan gick jag ut grundskolan och nu är det så dags för återträff med gamla klassen. Till denna klassfesten är det inte bara vår klass som är inbjudna utan även alla andra nionde klassare som gick i grundskola inom kommunen, så totalt 6 skolor tror jag det är.


Ska bli sååå himla kul att träffa alla igen! Vissa har jag träffat och umgås med fortfarande men en del har jag nog inte träffat från min gamla klass på 10 år!!! Jikes vad tiden går fort :-)

Så imorgon blir det partaj som börjar med förfest 16.30.
A drink anyone? :-)

Men ikväll blir det rätt lugnt, min bästa kompis kommer hit och vi ska passa på att umgås lite, var så länge sen vi träffades sist.

Ha en underbar helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

~Vad tycker du om min nya design?~

Postat av: nancy

Vilka fina och härliga layouter, visst e de kul med dessa jätte scrappträffar :)blir en sista helgen i oktober i göteborg lördag morgon - söndag eftermiddag verkligen jätte kul.Var själv med för första gången förra året och nu e man fast :)
Ha en bra dag.

2007-05-28 @ 10:05:40
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Junitjej: Härlig design du har gjort!
nancy: Tack! Det är superkul att åka på träff. Vad spännande med träff i göteborg, kan tänka mig att det blir en stor träff då =)

2007-05-29 @ 10:26:24
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Edvardstella

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2010-02-12 @ 08:37:46
URL: http://edvardstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback