Brevbäraren har fått jobba hårt

Oj så mycket paket det fanns i lådan idag när jag kom hem!!!

Första paketet var en beställning av julklapp till R som jag tror kommer bli helt perfekt :-) Men det kan jag ju såklart inte visa här än, inte för att jag tror att han ens läser här, men för säkerhets skull i alla fall!

Andra paketet var
min julklapp som jag beställde från JerseyBeautyCompany. Jag beställde förra onsdagen och det kom fram idag så det var helt okej leveranstid med tanke på att det kommer från Jersey. Produkterna var välpaketerade och de skickade med massa övriga produktprover, så här kommer jag definitivt handla från igen!!



Så nu ska jag bara slå in dem i ett fint paket till mig själv ;-)

Det tredje paketet var en rolig grej för det var nämligen nåt som jag inte beställt........
För ett tag sen var jag med i en tävling på Bröllopsmagasinet, och kan ni tänka er att jag vann!!! Så i det tredje paketet låg det dessa små saker........



En trio ögonskugga, ögonpenna och pennvässare från E. Funkhouser New York!
Tack så mycket!!!
Jag ska nu testa dessa och har även lovat att recensera dem, men det får ni läsa mer om i den andra bloggen..

Kommentarer
Postat av: Penni

Åh men gud vad kul!!! Grattis!!!! :-D Alltid kul när turen och lyckan hittar till rätt person! hihi :)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback