I´m spotified

Wihoo!! Gissa vad som damp ner i inboxen igår om inte en invitation till Spotify!! =)

För er som inte vet är Spotify den mest omtalade musiktjänsten på nätet nu där du kan lyssna på streamad musik av mängder med artister! Som den marknadsföringsjunkie jag är så tycker jag det är kul med Spotify´s marknadskampanj,  de har profilerat sig som en väldigt exklusiv tjänst och den har verkligen lyckats med sin word of mouth marknadsföring genom att ha fått varenda kotte att prata om och vilja ha tillgång till det! Visst, du kan välja att betala för det och på sätt utnyttja det, men vill du ha det gratis är det i princip bara två sätt som gäller. Att nån av dina vänner som har behörighet att skicka invites skickar en till just dig, eller att få en invite direkt från Spotify, som jag fick :-)
Nu ska jag in och lyssna på mina favoriter för tillfället, The Killers!

Så, tack Spotify!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback