Julkort del 2

Även ikväll blev det en del pysslande med både det ena och det andra. Det blev både bakat (som ni får se imorgon) och några julkort gjorda. Såhär ser kvällens julkort ut!



Röd cardstock, mönstrade papper från Cosmo Cricket "Oh Joy", chipboard "Jingle all the way" från Cosmo Cricket och blomma från Making memories samt velourband.



I stort sett samma som ovan men annan chipboard "Here comes Santa Claus".




Sen ett kort som jag fick inspiration till på Nook, tyckte vantarna var så söta =)
Mönstrade papper från Cosmo Cricket "Oh Joy", cardstock, pompom-band och bling från KC Company.



Och sen blev det ett par vantar till =) Same same but different.




Och sist ut blev det ett litet fågelkort med grön Bazzil dot cardstock, mönstrade papper från Cosmo Cricket "Oh Joy", Stämplar från Hero Arts och blomma och blad från Making Memories.

Jag är helnöjd med årets första produktion av julkort, och många fler lär det bli!!!
Visade R korten innan och han sa "Åh vad fina, men ska du skicka iväg såna fina kort?" ;-) Japp, jag är inte längre den som köper julkort för 1kr styck på Gallerix. Det stadiet har jag passerat för länge sen. Eller vad säger du Jennie? ;-)

Kommentarer
Postat av: Penni

Dom blev ursnygga!! Dom julblommorna har fastnat i hjärtat på mig! Och vantarna var ju ursöta! Har du klippt ut dom för hand? Måste jag nog också testa :)

O papperna är ju underbara..



Hihi näe om man ser det såhär.. hur mycket roligare är det o få ett sånt här kort jämfört med ett enkronors kort? Ett sånt här kort sparar man ju och vill ha stående framme! Det andra har ju en förmåga o kastas i vårt hus..hehe så MYCKET roligare o båda få och skicka såna här kort ju! :)

Postat av: Linda

Jag håller med dig till fullo...det är just därför det tar emot att ens skicka julkort detta året. För jag har verkligen inte tid att göra kort i år!!! buhu

Däremot får folk kort på barnen, så det blir inga traditionella julkort ändå ;)



Jättefina...och jag blir såå sugen på att gå loss på Nookpaketet som bara ligger och hånar mig just nu!

2008-12-03 @ 13:24:58
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Mimmi Rito

Vilka vackra julkort!

2008-12-04 @ 22:36:17
URL: http://mimmirito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback