Mer julkort

Nu har jag precis varit på postlådan och skickat iväg alla julkorten! puh, det var mycket slit bakom det, men det är så kul så det är det värt. Precis innan jag klistrat igen kuverten kom jag på att jag måste ju fota dem!!! Så här kommer lite mer bilder på årets julkort, några har jag nog visat här innan, men då får ni se dem en gång till :-)






Och så lite närbilder på några av dem :-)

Till de flesta kort har jag använt cardstock (såklart) och mönstrade papper från Cosmo Crickets Oh Joy kollektion. Ovan är dock både från Panduro och Inkido. Sigillen är från
Mirabyll






Kommentarer
Postat av: Linn

Dem är riktigt fina! Du är så duktig! =)

2008-12-18 @ 12:43:41
Postat av: Angela

Tack Linn! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback