Glad Påsk!!

Åh vad skönt det har varit med påsk! Denna veckan när jag varit ledig har varit helt underbar med fantastiskt väder. Synd bara att den närmar sig sitt slut.

Första halvan av påskhelgen har vi spenderat i Göteborg hos R´s syster. Där blev det utflykt till Gunnebo slott där vi hade picnic i parken och njöt av den varma vårsolen och lyssnade på fåglarna. De hade även en gård med lite djur, bl a några söta kor som jag klappade :-)

  

I lördags blev det sedan en shoppingrunda på stan ( i alla fall för min del, de andra mötte upp senare). Jag var på jakt efter ett par bröllopsskor och gick i en väldans massa butiker men hittade inget till vettigt pris. Men, jag hittade en liten mysig skobutik på Kungsgatan som sålde spanska skor till väldigt bra priser.............och...........jag kunde bara inte låta bli. Så dessa söta små skorna fick följa med mig hem :-)



Så för att få plats i garderoben med alla nya skor så blev det en liten rensning idag. Så hela 10 par skor åkte ut och är redo för att skänkas bort! Inte illa va?

Resten av helgen har vi spenderat i Vetlanda och nu är det verkligen vår för nu har vi hämtat hem båten! Så nu ska här vaxas och putsas och R kan knappt vänta tills han får sjösätta den!



Hoppas ni haft en bra påskhelg!!

Kommentarer
Postat av: Penni

åhh snygga skor! jag måste verkligen ut o shoppa skor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback