Vårkänslor

Att man kan ha så mycket att göra fastän man är ledig är ju ett under. Nu är jag ledig i en vecka och trodde jag skulle ha lugna sköna dagar hemma men dagarna går i ett och det finns en hel del att fixa...

Började med att plantera lite vårblommor i den nya krukan jag köpte igår. Så nu är det såhär fint och välkomnande utanför vårt fina hem.



Och det var ju helt underbart väder ute idag! Våren har äntligen kommit!!!
Men när det är vår behöver man vårskor och jag kikade igenom hela min skogarderob och hittade inget roligt........så det är definitivt dags för inköp av vårskor. Det är för varmt att springa omkring i stövlar nu när det är såhär varmt!

Så jag styrde kosan in mot stan och in i skoaffärerna och kom hem med dessa skönheter:







Så nu är våren räddad!!! =)

Nu måste jag städa här hemma för vi har VIP-fest imorgon!! Men mer om det imorgon....
Och sen ska jag iväg på after work om några timmar också så måste stryka lite kläder och fixa i ordning mig.

Have a nice friday folks!

Kommentarer
Postat av: Penni

Oj oj vad mycket snyggt! O jag måste också köpa vårskor.. hihi.. de där svarta var precis i min stil :)



Tusen tack för igår!! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback