2 dagar kvar och det börjar ordna upp sig!

Oj vad tiden springer iväg fort! Helt otroligt, nu är det bara två dagar kvar till bröllopet, eller egentligen knappt det eftersom det nu är torsdag kväll.

Idag har vi hämtat R's kläder och han har provat så att allt passar, han blir så stilig och snygg :-) Sen hämtade vi också hans ring och min underkjol så nu är de viktigaste ordnat! Eftersom det var en sån underbar dag idag tog vi en välförtjänt paus efter lunch och gick ner till badplatsen för att sola lite och lite färg har jag nog fått idag i alla fall. Efter det blev det storröj av lägenheten så det är snyggt och iordning och sen en solstund med ett glas vin ute på altanen. Kunde inte vara bättre!!!

Nu börjar även alla små detaljer ordna upp sig och det känns så skönt så jag slipper oroa mig haha :)
Nu sitter jag och skriver lite beskrivningar på hur jag vill att festlokalen ska dekoreras. Tanken var att vi skulle fixa det mesta imorgon, men det kommer bli restaurangen som fixar det mesta på lördagen istället och då vill jag vara säker på att jag får det precis som jag vill ha det. R tycker att jag är lite petig, men jag vill bara försäkra mig om att jag får det preciiiiis så som jag vill det. Jag gifter mig ju trots allt bara en gång!

Så när allt det är klart så blir det nog lite slapp framför en film i soffan ikväll. Imorgon blir det manikyr och massage för min del innan vi ska ut till kyrkan och dekorera och sen till festlokalen och lämna av en maaaassa grejer :) sen är det lördag och då smäller det!!

Nu är det dags att fortsätta så jag slipper sitta här hela kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback