Adrenalin-kick

Kom nyss hem efter ett riktigt jobbigt träningspass. Idag testade vi på Ki Box, ett 90 min långt pass med en blandning av kondition, styrka, boxning, kampsport och Qigong.

Och jikes vad kul det var!!! Riktigt jobbigt och svettigt att stå och boxas men det var grymt när man fick in en bra träff på mitsarna! Men nu är jag helt slut och mör i kroppen så vi får väl se hur det känns imorgon. Hoppas min handled klarar detta, både jag och Jennie har/haft problem med våra handleder så det kanske inte är det smartaste att gå på ett boxpass då ;-) men, men. Jag har som tur är inte haft ont av min på ett bra tag nu, haft ont av karpaltunnelsyndrom, ganglion och sån skit tidigare, men det sitter latent så överanstränger jag mig mycket så kan jag känna av det. Men nog om det, det var skitkul i alla fall och jag fick en rejäl adrenalinkick av att stå och boxas och sparkas ;-) Så vi kör väl samma pass nästa vecka, Jennie? =)

Åh, idag fick jag äntligen mitt Nook-paket för Februari!!! Som jag väntat på detta!!! Och det var riktigt mycket fint =) Eller vad sägs om snygga Jenni Bowlin papper, en MASSA bokstäver från både Making Memories och American craft! Och som vanligt även en massa underbara dekorationer. Eller vad sägs om detta:



Kan knappt vänta tills jag kan sätta tänderna i detta! (fast jag har faktiskt inte rört Januari-paketet än *skäms*) men jag har några beställningar på gång nu så då blir det en del pyssel!

Nähä, nu ska jag ut på min blogg- och communityrunda innan jag har en date med mina loverboys Michael Scofield och Lincoln Burrows ;-)

Later

Kommentarer
Postat av: Penni

Det är fredag.. jag har fortfarande gigantiskt ont på överarmarna, men vi kör väl på måndag igen ;-) jag lär väl mig o vänja mig vid smärtan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback