China-girl?

Har kikat runt lite på bröllopsklänningar de senaste veckorna och det verkar visst som att jag har väldigt dyr smak :-) Har inte hittat nån klänning jag gillar som går på under 10 lakan och den jag gillar allra bäst går på hela 13 sidenlakan!!
Det är helt hutlöst ju!!

Så nu har jag funderingar på att sy upp en klänning i Kina istället, det är tydligen där de flesta klänningar sys upp ändå och de gör de bästa broderierna i världen, så det kan det ju vara värt. Har hittat ett företag som verkar riktigt bra och jag har skickat bilder till dem på hur jag vill att klänningen ska se ut och det var absolut inga problem att fixa! Efter 8 timmar hade jag fått svar på att de skulle kunna sy min klänning och gav detaljerad information om vilka material de skulle använda och pris, verkar riktigt seriöst! Så nu har jag precis beställt tygprover från dem!! Så kanske blir jag en China-bride ;-) Har några affärer till jag ska kolla i, sen måste jag bestämma mig.

Imorgon händer det riktigt roliga grejer!! Men mer om det imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback