Helsingborgs-weekend

Nu är det redan helg igen......fattar inte vart veckorna tar vägen. Fast denna veckan var i och för sig rätt seg, har känt mig lite krasslig några dagar så har försökt vila mig i form och det har faktiskt hjälpt. Nu är jag 90% tiptop =)

I helgen ska vi till några kompisar i Helsingborg som nyligen köpt hus! Ska bli så kul att se hur de har det och hur huset ser ut. Rickard är iväg och köper inflyttningspresent till dem (en flaska champagne) och jag har precis gjort klart ett kort till dem.


Papper från Chatterbox och ett chipboard-hus som jag klätt i papper, även det från Chatterbox.
Bokstäverna är från American Crafts ur senaste Nook-paketet. Band - Websters pages, blomma - Making Memories


Jag hoppas även på en tripp till IKEA när vi ändå är i Helsingborg =) Ikea i Helsingborg är min favorit och det var riktigt längesen jag var på Ikea nu så jag är grymt sugen på det!! Får se om jag kan lyckas med lite övertalning ;-)
Just det, måste slipa lite på mina argument för att kolla på melodifestivalen också!!

Have a nice weekend!!

Later

Kommentarer
Postat av: Penni

Jätetfint kort!! Hoppas ni får trevligt!



kram!

Postat av: Linda

Jättefint kort!

Är nyfiken på om du hunnit göra något mer med det underbara Nookpaketet :)

2009-02-10 @ 16:10:04
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback