Lördagsshopping

Igår var jag ute på årsmöte med facket och åt middag efteråt. Sen var vi några stycken som fortsatte vidare och drack lite drinkar (eller rättare sagt alla andra drack öl och jag drack drinkar =) ) Så jag kom i säng lite sent, men att sova ut på en lördagmorgon kompenserar det hela. Typiskt nog blev jag väckt kl 8 imorse av snöplogen som kör precis utanför fönstret. Ååååh!

Så det var bara till att masa sig upp. Sen blev det en spontanrunda på stan med Jennie och det blev lite shoppat. Då solen sken så underbart ute idag blev det premiär för mina nya
solbrillor! They´re gorgeous!! Och det slog mig då att jag inte har nåt passande fodral till dem eftersom de är så stora. Och de blir så lätt repiga när man slänger ner dem i väskan, så nu ska jag sköta dem här. Och jag sprang på ett så snyggt fodral där de passade helt perfekt i!

Så detta blev det shoppat:


Solglasögonfodral i guld - flashigt värre
Mini-klädroller - (Linn, nu kommer jag alltid ha en roller i väskan! ;-) )
Och en present till R då vi snart har förlovningsdag. Vad det är i får ni se nästa veckka!

Sen för att lyxa till det ännu mer så köpte jag nåt jag brukar köpa när jag är hemma själv en lördag, nämligen en sushi-box! Så detta har jag smaskat i mig nu......yummie!



Nu ska jag börja fixa lite med inbjudningskorten så vi kommer nån vart nån gång!

Happy Saturday!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men när du byter väska till jobbet och inte lägger över din miniroller, så vet du att det finns en i mitt skåp att använda! ;-)

2009-03-02 @ 07:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback