Önskelista

Nästa vecka fyller jag år, jippie! Och jag har en förmåga att komma på saker jag önskar mig efter jag har fyllt år, typiskt nog, och då är det ju liksom försent.

Men nu har jag faktiskt hittat några grejer jag önskar mig, så här kommer min önskelista



En lap tray, perfekt för mig som sitter länge med datorn i knät. Lap trayn är en hård bricka med en mjuk kudde under och passar därför perfekt att ha i knät. Funkar också bra till frukost på sängen!
Jag önskar mig en lap tray i pilträ och sandfärgad dyna. Finns att köpa på
Bluebox för 465:-


Kjol och skärp från H&M, 98:-/st - som hittat!

Ett par svarta espadrillos i satin, 149:- och en marinmönstrad bandeau-bikini, 98:-/del. Också från H&M


Blomstercheckar från Interflora

Och får jag önska mig precis vad jag vill (och det får man väl ;-) ) så önskar jag mig även detta:

Louis Vuitton Speedy 30.......sååå jäkla snygg. Finns för 390£ här
     
Joy medium Boston bag i söt rosa som är perfekt nu när våren snart kommer. Och de ursnygga brillorna med kristaller på loggan. Båda från Guccis nya spring collection.

Sådär ja! Nu kan ingen säga att jag inte sagt vad jag önskar mig!


Later

Kommentarer
Postat av: Penni

Jisses...den här önskelistan skulle kunna ha vart min ju :-D de där datorbordet hade jag definitivt behövt, sitter också gärna med datorn i knät! och brillorna..sa det innan o säger d eigen.. jag tror jag bara MÅSTE ha dom.. hihi



kram!

Postat av: Angela

Ja jag håller tummarna på att det ligger en lap tray i paketet i år =)

Men de snygga brillorna kan jag nog tänka mig att köpa i födelsedagspresent till mig själv hi hi..

Kram

2009-02-06 @ 17:06:11
URL: http://pearlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback