Power shape - here I come!

Ja, då var det äntligen dags för ett spännande projekt!

Jag har gått med i ett Power shape program på stans gym som kommer få mig fit på 10 veckor (är tanken)!
Så idag gick startskottet med en kostföreläsning och jag har skaffat mig en personlig tränare som ska lägga upp ett träningsprogram till mig för att få ut mesta möjliga på dessa 10 veckor. Och jag är så grymt motiverad så det nästan osar om mig :-) Så nu ska jag ladda mp3-spelaren med massa power-låtar till kommande träning, för musiken är så viktig för mig när jag tränar! Det måste vara bra musik som jag går igång på och blir peppad av, och det måste vara rätt tempo!

Sitter nu och lyssnar på The Attic som är helt fantastiska att träna till!! Måste ladda ner lite låtar med dem (eller köpa skivan). Bland annat denna låten It´s beautiful är ju så härlig!! Sen får den en att tänka på att livet faktiskt är underbart ibland. Och det är det ju, eller hur? (Det var väldans som jag låter som värsta pep-coachen =) )



Kommentarer
Postat av: Penni

skulle också vilja!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback