Töntigaste dansbandsnamnet??

Alltså, jag är ingen fan av dansband.....har aldrig varit och kommer aldrig bli, inte ens när jag blir pensionär! Det ligger liksom inte i mina gener. Och jag har inte fattat hela den här grejen med att alla dansband ska ha så töntiga namn? What´s up with that?!?

Jag trodde jag hade hört de töntigaste namnen på dansband innan.........tills idag när jag såg denna poster utanför Folkets park ikväll.



Glenn-Endys?!?!?
Vem är Glenn och vem är Endy?

Nä, detta tar nog priset som det töntigaste dansbandsnamnet. Eller har ni några andra kandidater?

Kommentarer
Postat av: Penni

haha jag tror han längts fram är endy! ;)

Postat av: Den rutiga duken med skrynklig kant

Zlips

2010-08-22 @ 19:25:47
URL: http://www.zlips.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback