Bröllopspyssel

Nu står det en hel del bröllopsplanerande på schemat och så även en del bröllopspyssel. Jag hade nog inte trott att det var riktigt såhär mycket att tänka på inför ett bröllop, men ju mer vi börjar prata om det desto mer saker kommer vi på att vi måste fixa. Men vi har ju ett tag kvar i alla fall så det finns lite tid att hinna med allt.

Det som står närmast just nu är att börja skissa på inbjudningskorten. De kommer jag självklart göra själv :-) Skulle inte få för mig att låta göra dem hos ett tryckeri hehe. Så jag har nu designat en stämpel som vi kommer använda genomgående på våra trycksaker och den kom med posten i veckan! När jag slet upp paketet och provstämplade den blev jag som ett litet barn som hoppade upp och ner av lycka!! Den blev såååå fin, helt perfekt! Så nu har jag köpt lite papper så jag ska provgöra lite kort. Designen är i stort sett bestämd, det är bara frågan om pappersval och lite detaljer nu.

Men dessa får ni inte se än......en del av er som läser kommer faktiskt (tro det eller ej) bli inbjudna och då kan ni ju inte få se i förväg hur de ska se ut =) så ni får hålla er till tåls ett tag till!

Kommentarer
Postat av: Penni

Hihi stämpeln när ju SÅÅÅ fin!ångrar i efterhand att inte jag hade en sån på vårt bröllop hihi. säg tll när det är dags o ta i med handskarna då kommer jag med fönen ;)

Postat av: Angela

Penni: Ja jag älskar den!!! Jag hojtar till när du kan komma med fönen =)Så blir det embossing för fulla muggar!

2009-01-29 @ 21:45:09
URL: http://pearlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback