Lager av Lo´s - del 1

Satt och kikade igenom mitt scrapbooking-album och såg att jag hade en hel del LO´s där som jag inte har visat här, vissa gjorde jag för mer än ett år sen men har helt glömt bort att fota dem. Så här kommer de:


En LO jag gjort om min morfar (till höger). Jag älskar färgerna brunt , ljusblått och vitt i kombination med gamla foton. Detta är nog den stil jag gillar bäst att jobba med. Vanligtvis brukar jag inte skriva rubriker på frihand men har gjort det på denna och som tur var blev det rätt bra =)



LO med mig  och min bästa vän Linda när vi var i Båstad på tennisveckan och glassade för två år sen.



Här är LO med foton från min underbara vän
Jennies möhippa. Här har jag använt papper som matchar hennes snygga möhippeutstyrsel och har dolda journaling-tags.



Detta fotot är från Jennies bröllop för 1,5 år sedan då jag var toastmadame och vår vän Åsa som var tärna :-) I denna LO gillar jag de ljusa färgerna, speciellt det mönstrade pappret under fotot (som jag inte kommer ihåg vilket märke det kommer ifrån).

Har några LO till att visa snart, ska bara fixa med bilderna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback