Sushi for one, please

Idag är första dagen jag har vågat mig utanför dörren sen i måndags natt när vi kom hem. Det var rätt skönt att ta några andetag med frisk luft. Det enda tråkiga är att när jag legat hemma denna veckan och sett ut genom fönstret har det varit ett underbart vinterlandskap fullt av snö utanför. Och nu..........allt är borta och det är grått och trist ute. Whyyyy? Jag som har längtat så efter snön.....missförstå mig inte, jag älskar värme och har haft det underbart i värmen på Madeira, men jag älskar även snö och att då se att den ligger utanför men inte kunna gå ut och känna på den, that sucks!

Ikväll är jag ensam hemma då R är i Jönköping och kollar på hockey. Så jag har varit och köpt mig lite sushi och annat gott att smaska på under kvällen och sitter nu och kollar igenom de bilder och filmer vi tagit på semestern. Åååh jag längtar tillbaka!


Funchal 2 jan 2009

Kommentarer
Postat av: Penni

hahah.. vad underbart o läsa om er semester! vill höra mer irl snart!! trist med sjukdomarna men det är ju såt man aldrig kan varken räkna med eller räkna bort tyvärr..men tur du iallafall var frisk under just de roliga periderna :)



hoppas vi ses snart!



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback