Träningsdags igen

Då var det dags för träning idag igen. Var riktigt mör i kroppen imorse efter ett boxpass i onsdags då jag tog ut mig lite för hårt. Men eftersom jag hade en tid inbokad med min personliga tränare idag kl 10 så var det bara till att masa sig till gymet. Nu hade min PT lagt upp ett träningsprogram till mig som vi gick igenom för att nå mina mål. Och det var ett rätt så tufft träningsprogram kan jag ju säga.......men han är riktigt bra, får mig att kämpa!

Efter en timme när vi gått igenom hela programmet var jag riktigt slutkörd och musklerna har verkligen fått arbeta ordentligt. "Du kommer nog ha en del träningsvärk i helgen" sa han innan vi var färdiga. Jo tack, det tror jag säkert, har redan börjat känna av mina möra muskler. Aj aj aj. Men vad gör man inte för skönhetens skull =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback