Det här med att fylla år

Inte många dagar kvar nu tills min födelsedag då jag blir hela 29 år. Det är helt otroligt vad snabbt tiden går och det känns som att åren går fortare år för år, skumt det här.

Men en sak som är kul med att fylla år är ju att man kan önska sig födelsedagspresenter. Det jag har önskat mig i år på lite olika håll är detta:


  

                                                    

   

MiMa\


Från vänster uppifrån: Parfym från Givenchy Ange ou demon- le secret, Scrapbookingpappersförvaringsväska (det längsta ordet pappa nånsin hört ;-) ) bröllopsalbum, Bakboken A piece of cake av Leila Lindholm, Donkeyboy's cd Caught in a life, Presentkort på "min" skönhetssalong Nuna, Presentkort på MiMa's scrapbooking.

Sen vill jag ju såklart ha en härlig dag med familjen!


Kommentarer
Postat av: Martina

Snubblade förbi din blogg o såg att du önskade dig "A piece of cake". Jag hoppas du får den! Jag fick den i julklapp o den är numera min nya husgud när det ska bli extra smaskig fika. Grattis på födelsedagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback