Lite lyx i vardagen

Igår fick jag ett spontant infall att ta en ledig dag. Det har varit extremt mycket på jobbet de senaste veckorna och jag har känt mig väldigt trött. Så sagt och gjort så tog jag mig en ledig dag idag! Det är rätt skönt att ha en ledig dag utan att ha nåt särskilt inplanerat utan bara ta dagen som den kommer. Det är lyx i vardagen!

Så vad ska jag göra idag då? Hmmm, tror snart jag ska bege mig neråt stan för att gå och strosa i lite butiker, jag hinner aldrig med det annars! Jag har lite saker jag letar efter till hemmet så jag får se om jag lyckas bocka av några utav dem.

I helgen ska jag även försöka bestämma mig för vad jag ska göra med mitt hår! Har en tid bokad hos frisören på måndag och jag har velat fram och tillbaka om vad jag ska göra. I princip har jag fyra alternativ:

1) Klippa några cm och lägga i nya ljusa slingor
2) Klippa några cm och färga det lite mörkare i ljusbrun ton
3) Klippa 15 cm och lägga nya ljusa slingor
4) Klippa 15 cm och färga mörkare

Så vad tycker ni? Just nu ser jag ut såhär:


Kommentarer
Postat av: penni

hihi jag tycker som bilden du skickade till mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback