Katalogdags

Igår när jag kom hem, trött och sliten efter en lång dags jobb, var min plan att bara slänga mig på soffan och kolla på tv. Men till min stora glädje låg det något riktigt spännande i brevlådan. Det hade kommit både Cult Designs nya vårkatalog som jag beställt och...........håll i er...............Panduros vårkatalog!!!
För mig är pysselkatalogens ankomst som när modetjejerna får sina postorderkataloger från La Redoute mm =) Och oj vad mycket roligt det fanns i den!! Massa spännande nyheter och en del passa på erbjudanden. Här finns några spännande tips till alla pysselsugna

Pandurocollage


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka snygga plåtburkar!!!

Postat av: Felixlilly

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2010-12-01 @ 13:59:17
URL: http://felixlilly.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback