VIP-fest

I lördags var det dags för VIP-fest då vi hade bjudit in alla som på något sätt kommer vara delaktiga på vårt bröllop.
Så då fick tärna, best man, toastmaster och toastmadame träffas för första gången. En stor härlig samling människor som också är våra närmaste vänner.

Tack för allt!! Ni är verkligen toppen!

Efter två sena kvällar, först after work i fredags och sedan fest i lördags var jag helt slut igår så det blev en rejäl power nap i soffan på eftermiddagen. Tur att jag är ledig idag så jag kan ta igen mig lite!

Idag har det varit en fin vårdag här, dock inte lika fin som i lördags då det var helt underbart väder med sol och värme ute!
Då var det så härligt att gå upp på morgonen och mötas av denna underbara utsikten från altandörren...



Helt underbart!!

Kommentarer
Postat av: Penni

Det var SÅÅ trevligt i lördags!! Så kul att få träffa alla inblandade :)



O tack för idag ;)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback