Redo för sol!

Ni kanske kommer ihåg att jag önskade mig ett par solglasögon från Gucci i födelsedagspresent. Men Gucci är ju inte det helt billigaste märket, även om de har grymt snygga acessoarer, så jag satt och kikade lite på Tradera efter solglasögon. Hittade ett par riktigt snygga som jag budade hem till ett fantastiskt pris. Modellen är en Chanel-kopia och igår, på födelsedagen och allt, så låg de i brevlådan! Och de är sååå snygga! Jag ser ut som en mexikansk lyxhustru i dem =) När vi var i Mexico förra året hade alla mexikanskor såna här stora flashiga solbrillor.

 

Så vad tycks?? Jag älskar dem! Så nu kan jag knappt vänta tills det blir sol och vår så jag kan ut och styla i dem :-) Det är ju i och för sig sol ute idag så kanske tar jag på dem när vi kör ner till Halmstad ikväll!

Kommentarer
Postat av: Penni

hihi ursnygga!!! hoppas du passat på o använda dom nu när solen vart framme :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback