Shopping, shopping, shopping

Oj vad jag har shoppat i veckan.

I went bananas on Ebay och har shoppat loss ordentligt. Jisses vad mycket det finns där. Hittade några riktigt fina saker till bröllopet som jag spanat på länge och nu äntligen slog jag till.

Sen i fredags åkte jag och J till Ullared på shoppingtur och jag har aldrig handlat så mycket där som jag gjorde i fredags! Hittade massa snygga kläder, lite inredningsgrejer och småfix till bröllopet. Kom hem med några välfyllda kassar och en hel del pengar fattigare.

Ja just det, sen var jag ju på Ikea förra helgen och shoppade en del till.......ja, ni gissade rätt, bröllopet!

Så nu står det massa kassar med bröllopsgrejer här hemma som jag inte vet vad jag ska göra av. Försöker gömma dem under skrivbordet så de inte syns så mycket :-)

Imorgon är det dags för en ny jobbvecka, och nu en kort sådan. Jobbar bara t om onsdag. Och när jag rensade garderoben lite tidigare idag så bestämde jag mig för att ha en marinblå och vit vecka. Så jag har plockat fram tre snygga outfits att ha denna vecka =)

Nu är det snart dags för sängen och jag ska försöka läsa ut en spännande bok jag läser nu, The last testament av Sam Bourne som jag verkligen kan rekommendera!

Nighting later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback