Möhippa i helgen

I lördags var det dags att hippa min blivande svägerska! Så jag hade styrt kosan ner till Halmstad där möhippan skulle vara. Vi hade skickat kort till henne med instruktioner om vad hon skulle packa med sig och att hon skulle köra till angiven destination kl 7.30. Därefter väntade fler kort med nya instruktioner på henne och det blev sedan hotellfrukost på Scandic för att rusta upp för en lång dag!

Sen blev det dags för Vildmarksäventyr ut mot Laholm där vi fick göra lite olika samarbetsövningar och utmaningar, såsom att klättra upp i ett träd. Jag som alltid har haft svårt för att klättra (har inte haft tekniken) tog mig ända upp i trädtoppen 16 meter ovanför marken!!!


Det var högt träd!


Halvvägs upp och förbi den svåraste höjden


Uppe i toppen och ringer i klockan! Yes!!!

Fick några ordentliga blåmärken efter detta, kramade mig fast i trädet några gånger när det inte fanns nån kvist att stiga på. Jag är inte speciellt höjdrädd av mig men när jag såg höjden trodde jag inte jag skulle klara det. Men adrenalinkicken satte fart på mig och det gick undan och shit vilken härlig känsla av att ha klättrat så högt upp! Skitkul var det!!


Resten av möhippan blev det picnic i parken, singstar-challenge, margaritas, tequila-race (hrrrmmm) och party på Bond!
Och jag tror att den blivande bruden hade lika kul som vi om inte roligare! :-)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, jag hade superkul! :-) Hade träningsvärk i hela kroppen i söndags och igår även om jag inte alls vågade klättra så högt. Imponerande! (och korten blev väldigt fina om jag får säga det själv)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback