Fint festfolk

Det har varit full rulle de senaste veckorna med mycket som har hänt, men nu börjar det ordna upp sig.
Har tagit igen nästan all förlorad sömn och nu börjar jag känna mig som en människa igen.......har varit så ofantligt trött.

Men nu är det fredag igen och åter en ledig dag. Började med sovmorgon till kl 9 (skönt!) och nu ska det fixas med lite kort och presenter, sen blir det massa ärenden på stan. Ikväll åker vi sen ner till Halmstad för att fira min farmor som fyller 90 år!

Vi var ju också på bröllop i helgen då min bror gifte sig, ett jättefint bröllop fyllt av kärlek och känslor. Och jag läste en dikt i kyrkan och såklart grät jag......jag var så rörd och är alltid så sentimental på bröllop. Men det gick bra ändå :-)

Här kommer en fin bild på det stiliga brudparet!



Och här kommer en bild på Angela x 2 - jag och min fina farmor :


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, vilket fint kort! Undrar dock vad fotografen tar för konstig vinkel..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback