Frossar i bröllopsbilder och tävlar

Vi har nu fått våra bröllopsbilder som R's svåger tog på vårt bröllop. Hela 4 fulladdade CD-skivor med över 800 bilder. Så nu sitter jag och maken (kul att säga det hihi) och tittar igenom alla fina bilder. Ska sålla ut lite bilder och typ plocka bort de där vi blundar och redigera en del i photoshop osv innan vi ska framkalla dem, så det kommer ta sin lilla tid. Förhoppningsvis hittar vi nåt bra foto vi kan ha till tack-korten också.

Sen vill jag också tipsa om en tävling hos bloggaren
Kelly som jag läser dagligen där man kan vinna ett underklädesset från Lindex nya kollektion, The Inbetween Collection. Hon tävlar ut 5 presentkort och lite nya underkläder kan man aldrig få nog av, så skynda dig att tävla här!


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Nu är det tävling på min blogg, du har chansen att vinna 500 kr att shoppa för. Check it out!

Postat av: landstoken

Hej

Ditt spetsband låg kvar på golvet...och jag glömde ta betalt för din biljett till träffen.

Hör av dig så löser vi detta :)

Hälsningar

Helena landstoken

ps förlåt ds

2009-09-23 @ 20:02:05
URL: http://www.landstoken/shop
Postat av: Åsa Olsson

Du ska få mina bilder också =)

2009-09-25 @ 14:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback